Jumaat, 6 Mac 2009

KEMBALI DARI MEKAH- AMY DAH BERUBAH, ZAHID MAKIN PARAH

Beberapa hari ini sibuk bergelut dengan isu kerajaan Rampasan di Perak. Tak cukup dengan isu undang undang, timbul plak cerita mamat songsang samseng tongang langgang kaki temberang. esok plak nak gi KL untuk bersama membela perjuangan bahasamenentang PPSMI...

malam ni rileks sikit..itupun dijemput bertugas sambil sambil tengok persembahan Rabbani dan otai rock Amy Search. lagu Issabella dulu minat gak. nak tengok macam mana manusia boleh berubah. Amy buktikannya. Menurutnya , pendakian ke bukit Hira mencetus perubahan dalam dirinya...itulah bumi barakah Makkah, namun harus barang diingat ada orang yang sibuk lawat Mekah dan muncul TV dari Mekah... balik Mekah makin parah. macam orang sasau.... Inilah akibatnya ke Mekah bukan beribadah...



TAK PERNAH SANGKA. CEMPEDAK KAHWIN NANGKA. AMY SEARCH KINI BERJUBAH SETELAH BALIK MEKAH.BELIAU MULAMENDAMPINGI PENTAS DAKWAH BERSAMA RABBANI. ADA BUDAK IZZUDDIN SHAH PULAK BALIK MEKAH MAKIN TERUK SASAUNYA ( ZAHID HAMIDI LE TU). GI JUMPA TAPAK ABU JAHAL KUT.



NI TOKAN HALAL FEST PERAK MEMBER SEKOLAH TEMAN DULU. UST ASYRAFF NAMANYA.. SEKARANG PP DAKWAH JAIP. TEMAN TENGOK NGANGGUK SEMACAM JE MASA AMY NYANYI TADI. DUDUK SEBELAH TU HABIH ATI YOB...MANA SANGKA DULU ROCKER SORANG PLAK PEMINAT DIA... SEKARANG OkKKKKK. JOIN SEKALI MAULID NABI...

4 ulasan:

Pemuda Tawau berkata...

Semoga demonstrasi bantah PPSMI berjalan dengan lancar insyaAllah...

kangkung berkata...

Hati manusia boleh berubah...dulu jahat laani baik, ada juga dulu baik, laani jahat. Berdoalah banyak2 smoga ditetapkan hati pada jalan kebaikan. Amin.

Anak Pendang Sekeluarga berkata...

Salam ziarah,blog yang menarik,semoga Allah istiqomah kita dalam apa juga urusan..jemput muzakarah di blog saya..dan sila add blog saya..tq

Tanpa Nama berkata...

Aku suka emy bro..feeewwiiitttt!!!!!!
Zahid Hamidi?adus...sory,bukan keje aku sokong dia...Nak kata xphm..skrg ni ilmu ujung jari beb.nk cari dgn xnk aje..Keje aku,bantu menangkan PEJUANG ISLAM...
Aku pn xheran la ada org balik makkah xberubah.Abu Jahal tu lg la,lahir kt makkah pn tetap BAPA KEBANGANGAN..Hidayah kn milik Allah..So,klu nk dpt hidayah,besederhanalah...Xblh nk sokong atau mendokong gerakan Islam,jgn la kita jadi org yg menyokong serta menghalang Islam..

xtau,belajar..dahtau,mengajar!!!