Selasa, 12 Mei 2009

SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI. CAKAP BOHONG LAMA LAMA JADI MACAM HEE


SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI. CAKAP BOHONG JADI MACAM HEE.
Gambar membuktikan katak ni dah pandai menipu...memang dasar lidah biawak.

5 ulasan:

ok berkata...

tak tau ape yg Hee tu pegang, boleh kasi tau

Tanpa Nama berkata...

hehehhe...tu bom pemedih mata...mcm fru pakai tu..tp ni kecik sikit..tapi kalo kena gerenti pedih mata,menangis mencurah-curah ayor mata..itu namanya pepperspray..

yang aku herannya sesama oku pun nak bergaduh...nak guna kaki,dua2 tempang..

Baginda Reformasi berkata...

kalau kene mati pucuk 30min...

dato' berkata...

alat mencegah serangan perogol. Betul kata baginda... kena boleh kantoi niat nak rogol sekejap oooo..
agaknya hee perasan ada orang nak rogol dia dalam dewan kut.
ketika di dakwa dia menafikan tetapi gambar menjadi saksi...

dato' berkata...

alat mencegah serangan perogol. Betul kata baginda... kena boleh kantoi niat nak rogol sekejap oooo..
agaknya hee perasan ada orang nak rogol dia dalam dewan kut.
ketika di dakwa dia menafikan tetapi gambar menjadi saksi...