Isnin, 28 Disember 2009

BUSUK YANG TELAH DI HIDU

Siang tadi umNo berhimpun mendesak PAS Selangor keluar Pakatan Rakyat. Lawak sungguh bila si tua yang yang tengah semput kerana bergaduh dengan bini sebab tak dapat anak mendesak bini orang yang menjadi kegilaan ramai agar berpisah dengan suami disaat anak yang dikandung hampir melihat dunia...

umNO sedang menghadapi kemelut dan krisis dengan bini nya yang sedang bermain mata dengan jantan liar. Apakan tidaknya...setelah menyedari suami dah tak bermaya kerana terlalu tua... kerap kali terpaksa menggunakan gas pernafasan setiap kali keputusan PRK, si isteri yang tak pernah setia ini tentunya mula tunjuk perangai.

sewajarnya umNO terlebih dahulu mendesak Gerakan melepaskan jawatan pengerusi BN dari kacau hal rumahtangga orang yang sedang berbulan madu. Muka tak tahu malu!

Alhamdulillah , masyarakat tahu siapa dalang dan jalang di sebalik perhimpunan atau perkumpulan kecil umNO di Selangor kononnya mendesak PAS keluar Pakatan Rakyat. Sejak awal, telah dihidu bau dalang dan jalang ini dari jarak lebih sabatu. Memang yang busuk itu tak mampu ditutup.

Walaupun diperingkat awal...ada hidung berselsema dari kawan kawan Pakatan Rakyat yang tak mencium bau busuk ini...akhirnya setelah diletakkan depan mata mereka terbau juga." Mereka merancang..Allah jua merancang..Dan Allah lah sebaik baik perancaang!

Tiada ulasan: