Ahad, 28 Februari 2010

AJERNYE BODOH LE....

Ajernye (sajanya) bodoh le orang PAS dan PKR. Di saat umNO sedang bergaduh sesama mereka tiba- tiba mereka masuk umNO. Itu le cerite yang ditulis dan dilaporkan... tapi cerita orang masuk parti lain ni bukan pelik.... banyaknye gimik je...

Tapi jangan bangap sangat... buat cerita yang orang tak boleh percaya... Orang PAS dan PKR ni masuk umNO dalam kawasan yang PR kuat, Dah tu pulak masa umNO tengah bergomoi... ajernye bodoh le... baca dan fikirlah sendiri...

BUTTERWORTH: Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mahu pemimpin Umno Permatang Pauh menamatkan persengketaan antara mereka bagi mengukuhkan parti sebagai persediaan merampas semula kerusi Parlimen itu pada pilihan raya umum akan datang.

Beliau berkata semua pihak dalam parti perlu bersatu padu dan mengetepikan masalah dalaman parti yang telah berlarutan sejak sekian lama dalam usaha mendapatkan semula sokongan rakyat.

"Jangan bergaduh lagi. Ini masa untuk kita bersatu," katanya ketika berucap pada majlis Pemimpin Bersama Rakyat di Kampung Guar Jering, di sini, hari ini.

Katanya beliau yakin Barisan Nasional (BN) akan berjaya merampas semula kerusi Parlimen Permatang Pauh jika pemimpin dan anggota parti bersedia bekerjasama sebagai satu pasukan.

"Jangan di depan (pentas) ini sahaja kita berpeluk tetapi di belakang kita bertikam sesama sendiri," katanya.

Pada majlis itu juga seramai 77 anggota pakatan pembangkang daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pas menyerahkan borang menyertai Umno

2 ulasan:

Nangkubai berkata...

Silap tu bukan 77 orang,tapi 7700 orang..itu yang akan dilaporkan oleh utusan meroyan..

Unknown berkata...

angka mesti tepat bro....tak kira ke cawagan pkr yg bubar lagi.... ishh-ish...ish... satu malaysia dah masuk umnoogok....bukan kat P.pauh jer... haaa...haa..haa..