Rabu, 31 Mac 2010

ALHAMDULILLAH..TERPADAMNYA API FITNAH...

TGNA sah terus memimpin Majlis Syuro. Kecewanya golongan yang bersedia meletupkan serangan kepada TGHH dan kepimpinan ulama lain. Mereka telah menyediakan C4 sejak dari Mstar memulakan berita perubahan dalam undang undang PAS.

Kini kekecewaan dan kegagalan itu dipanjangkan dengan ulasan yang mendedahkan kebencian ini tak pernah padam. Alhamdulillah... fitnah itu dimatikan awal dengan perlantikan semula TGNA sebagai mursyidul am.

Serangan kepada SU agong berkaitan pindaan undang undang dijawab oleh Ust Misbah munir dalam blognya dengan fakta menampakkan lagi kebodohan atau hasad kelompok ini. Berlindung di sebalik topeng mempertahankan PAS dari kelompok UG yang diigaukan mereka.... task force 13 ini semakin celaru ...

Percayalah... Allah akan terus memelihara pembela agamanya dan Ulama dari dikelirukan oleh kelompok yang sebenarnya cuba mematikan kepimpinan Ulama di dalam PAS... Sayangnya hasrat menjadikan TGNA sebagai loncatan digagalkan Allah...

Perjuangan Islam dan PAS tak mungkin dipisahkan dari ulama bak kata TGNA Ulama dan kepimpinan jamaah Islam tak dapat dipisahkan ( Tulisan Nik Abduh)

Tiada ulasan: