Jumaat, 9 April 2010

GELI ULAR DALAM SELUAR DALAM....

setelah pendedahan DSAI di ParlimeN bahawa ada Yahudi berkeliaran di Bukit Aman. Musa Hasan melompat kemarahan dan mahu DSAI membuat penjelasan. Setelah DSAI menjelaskan, akhirnya ternyata memang ada Yahudi di Bukit Aman....

Musa marahkan DSAI kerana mempolitikkan isu tersebut pulak... katanya.. ia telah lama di siasat... peliknya tak jumpa... bila di dedahkan di Parlimen... tiba tiba boleh jumpa... tak pelik ke??? Siap warning...! Jangan politikkan isu keselamatan negara...

Apa ni... dah musuh dalam seluar dalam pun tak perasan... marahkan orang plak bile sebut pasal seluar dalam dia... sah nak cover malu muka tu...

Rupanya Musa tak sedar ada ular dalam seluar dalamnya. Peliknya orang lain yang nampak bagitau... Lebih pelik lagi bile Musa macam nak mengamuk marah orang yang dikatakan menuduh itu. Setelah tengok dalam seluar dalamnya baru dia tahu memang ada ular sedang berlengkar.... takkan tak dapat bezakan antara ular dan barang sendiri kut Musa ni??? baca

apapun Tahniah DSAI, juga tahniah Musa sebelum dipatuk ular tu....Rupanye Musa dah lama geli.. tapi mungkin dia syok kut.... Bila di bagitau yang buatkan dia geli tu ular Israel...baru dia terkejut...

3 ulasan:

Teluk Bakong berkata...

salam

ha ha

mempelung berkata...

Ular atau kepala bana?

BUJANG SUSAH berkata...

dah nak masuk lubang buntut dah pun.. tu pun x percaya lagi...