Ahad, 26 September 2010

MAKAN...MAKAN...MAKAN...

Petang tadi sempat juge aku singgah kat Klebang Restu jengok jamuan PAS Tambun... Buat kat Padang tepi masjid lagi... Cuma tak boleh masuk masjid je... Kalau umNo mungkin di Masjidil Haram pun boleh...kalau masjid haram tu ade kat malaysia..yang penting bawa cap dacing... Tahniah PAS Tambun..lain kali ketua pemuda jangan lupa jemput aku lagi...sayangnya dia tak bungkus untuk aku...

Ketua pemuda tengah berceramah ke kempen tu???

YDP Tambun... ada gaya tu...

Siapa tak kenal muka ni??? kalau tak kenal sah orang ulu... bukan ulu kuang...ulu afrika..

Menandatangani ... walaupun bukan lagi Menteri Besar... tetap tak sempat rehat.


Ni yang ditunggu tua muda, kecil besar.... makan... sayangnya takde yang nak tolong ambik gambor aku makan...

1 ulasan:

sad berkata...

salam

mintak izin ambik gambo, budak yg ambk gambo x pandai le..