Khamis, 4 November 2010

APA PETANDA ???

Apakah ini juga satu tanda bahawa SPR adalah alat BN? kesilapan yang tak sewajarnya berlaku... ia mungkin kecil ertinya jika dikira dari segi teknikal..namun implikasinya sangat besar kerana menimbulkan kekeliruan. Jika petunjuk sepanjang PRK galas ini diambil kira, maka Pakatan Rakyat wajib melakukan sesuatu sebelum PRU 13 akan datang jika masih impikan kemenangan.

Kisah rasuah adalah antara isu menarik sepanjang PRK Galas. Masing masing mendakwa pihak lawan malakukan rasuah...dan sebagai pengadil... SPR mengesahkan bahawa apa sahaja yang dibuat oleh PAS adalah rasuah dan yang dilakukan umNO bukan rasuah termasuk yang ni kut.

Dengar cerita, di pos orang asal.. selepas mengundi mereka diberi beras dan beberapa peralatan dapur... ini juga bukan rasuah bagi SPR pastinya...melainkan dilakukan oleh PAS,.

Apa pun...masa mengundi semakin sedikit... dan di setengah tempat telah berakhir... dan mungkin sedang di bawa dengan helikopter dan entah apa berlaku di atasnya... apakah mungkin ada yang terjatuh dan terpaksa ditukar... hanya Allah dan SPR yang tahu...

Namun harud diingat..kuasa Allah mengatasi segalanya..

Tiada ulasan: