Selasa, 2 November 2010

TAK SALAH MENIRU...YANG SALAHNYA TAK TAHU MALU...

Dr Zamry menyatakan bahawa Perak akan melaksanakan sistem dinar emas . Pendekatan itu dilihat sesuatu yang bercanggah dengan pendirian pusat yang menentang Kelantan apabila dinar emas dilancarkan...

Apapun tahniah le untuk Zamry kerana secara baiknya menurut jejak Kelantan...tapi yang heran nya dia kata bukan ikut Kelantan malah Perak dikatakan lebih dahulu dari segi perbincangan... betul ke??? Bile Zamry ni jadi Mneteri besar??? jangankan selepas pilihanraya 2008... selepas dirampas pada 2009...itupun dengan ehsa dan rampasan...

Ditanya sama ada penyediaannya akan mengikut model yang diperkenalkan di Kelantan pada 12 Ogos lepas, Zambry berkata negeri itu akan menggunakan pendekatan yang berlainan.

"Sebenarnya kita yang memulakan dahulu dari segi perbincangan dan juga proses, tetapi Kelantan telah memperkenalkannya terlebih dahulu, tetapi apa jua kerja baik tak apalah, mungkin kita akan gunakan pendekatan-pendekatan yang lain," sumber

nak tergelak aku membacanya...tak sedar diri betul la mamat sorang ni... macam ni punye Menteri besar pun nak disokong lagi ke???tak habis habis menipu...tak tau malu plak tu... apapun... kalau ikut yang baik tu tak salah...tak payah malu... memang dah banyak pun kerajaan ikut apa yang PAS khususnya di Kelantan buat...PAS tak mintak royalti pun...yang baik tu ikut le... cuma jangan malu nak mengaku...

2 ulasan:

Baihaqi Mohamad berkata...

link dari sumber anda tak dapat dicapai

ANAKSENGAT' ( Barua umNO kata nama aku Faizol) berkata...

terima kasih sdr baihaqi..sudah diperbaiki