Isnin, 13 Oktober 2008

SAMBUTAN IDULFITRI TAMBUN



Berita: 12 oktober bersamaan 12 Syawal, PAS kawasan Tambun meraikan pendokong dan penyokong PAS kawasan Tambun serta masyarakat sekitar Manjoidengan jamuan Idulfitri. Walaupun hujan yang turun sejak petang akan menganggu keselesaan majlis, namun sambutan yang diterima diluar jangkaan


KEPIMPINAN PEMUDA KAWASAN TAMBUN BERSAMA AZHAN.


Majlis bermula dengan solat Isya berjamaah dipimpin Timbalan YDP Kawasan Ustaz Kuqman Hakim. Tetamu undangan ialah YB Tuan Hj Zainudin Mohd Yusop , exco Agama, Kebajikan dan Wanita negeri. Hj Zainudin ialah Exco tunggal dari PAS selain Menteri Besar.


YB ZAINUDIN MENYAMPAIKAN UCAPAN

Kesempatan menyampaikan ucapan digunakan beliau menjelaskan isu semasa yang dimainkan UMNO khususnya isu kaum seperti pemberian tanah kepada sekolah Cina untuk diusahakan. Ucapan aluan dimulakan oleh Dr Khairudin Abd Malek yang merupakan YDP kawasan.








HADIRIN MENJAMU SELERA.


PERSEMBAHAN DARI AZHAN SAMBIL TETAMU MENJAMU SELERA


Kehadiran majlis tersebut turut diraikan dengan persembahan Juara Akademik Nasyid – sdr Azhan. Beberapa lagu disampaikan cukup menjadikan majlis tersebut meriah walaupun system siaraya kurang memuaskan untuk persembahan khususnya. Sambil menjamu selera dengan lemang , nasi impit, bihun dan kuih muih hadirin turut menjamu telingan dengan alunan lagu dari juara sulung akademi Nasyid tersebut.



LIMPAHAN TETAMU DI LUAR DEWAN.








Majlis berakhir sekitar jam 11 malam. Terima kasih kepada semua hadirin yang memberi sokongan. Maaf di atas segala kekurangan. Tahniah buat jawatankuasa yang melaksanakan dengan penuh keikhlasan, moga Allah menganjarkan dengan sebaik pembalasan.

TETAMU MEMENUHI DEWAN MANJOI

Tiada ulasan: