Jumaat, 14 November 2008

KONVENSYEN PASTI GOPENG

13 November- PASTI kawasan Gopeng mengadakan KOnvokesyen di dewan perbandaran Gopeng. Majlis diserikan dengan pelbagai persembahan. Persembahan dari kanak kanak PASTI seluruh Gopeng.



PETUGAS MUSLIMAT BERSEDIA MENYAMBUT DATIN SERI FATIMAH.



JAMUAN SEBELUM MAJLIS BERMULA.



ANAK SAPA LA PULAK NI ??SELAMBA JE MACAM ANAK MB? MANA MAK BAPAK DIA? ALAMAK..... ANAK SENDIRI LA PULAK!!!! MALUNYA... MAAF DATUK DAN DATIN SERI ... MAAF JK... BAPAK DIA TAK DATANG .... ADA TUGAS LAIN.....

Kehadiran YAB Menteri Besar bersama isteri menjadikan majlis tersebut penuh bermakna dan bersejarah. Walaupun YAB MB baru sahaja menyelesaikan tugasan berat membentangkan belanjawan yang merupakan harapan warga Perak keseluruhan. Datin Seri yang difahamkan baru kehilangan abangnya pada hari rabu turut memberi sokongan terhadap majlis. PASTI Gopeng adalah antara PASTI bertuah di Perak kerana antara murindnya ialah anak bongsu YAB MB.



PERSEMBAHAN TUNAS HARAPAN AGAMA DAN BANGSA. MOGA JADI INSAN BERGUNA.

YAB MB dan Isteri sudi menyampaikan hdiah dan sijil kepada anak anak PASTI yang berjaya. Semoga anak anak yang disemaikan benih Islam akan muncul sebagai harapan agama dan bangsa di masa akan datang. Majlis juga telah mengiktiraf jasa Imam Fahmi sebagai penggerak awal PASTI Gopeng.Tahniah juga buat JK yang bertungkus lumus menjayakan majlis gemilang tersebut. Semoga segala amal kebaikan mendapat ganjaran kebaikan dari Allah SWT.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ASSALAMUALAIKUM....
DIK YANTI! YANG BAIK DARI ALLAH JUA...TERIMA KASIH KERANA SUDI DATANG...MOHON MAAF SEGALA YG TERKURANG....DaNg AnUm

ANAKSENGAT' ( aku tak rela diperdaya umNO) berkata...

cuba cuba