Isnin, 23 Februari 2009

NO UMPH (UMNO) JEMPUT PENJAJAH KEMBALI

Terbangnya rombongan Balaci KUDETA ke London satu episod baru sejarah Malaysia oleh pejuang Melayu sedunia NO UMPH (umno).Tadi Zamri buat kenyataan bukan nak ambil Peguam di Raja , tetap akan pakai peguam tempatan... dah berpusing pusing kenyataan dia.

Apapun yang berlaku , jelas bahawa kerajaan BN dan NO UMPH (umno)adalah alat dan khadam penjajah di Malaysia. Selama ini mereka melaungkan bahawa merekalah pejuang kemerdekaa. Sejarah mereka sebagai pegawai kerajan British digelapkan. Pejuang sejati seperti Burhanudin Helmi dan seangkatan dengannya dianggap komunis dan haluan kiri. Hari ini terbukti bahawa selama ini no umph bernaung dan bergayut dengan kerajaan penjajah tersebut. Seumpama seorang anak yang terpaksa mengadu kepada bapa bila dah tak mampu untuk berdepan.

Saya melihat inilah satu cara no umph menjemput penjajah ke negara. Demi kuasa , datuk nenek moyang mereka dulu sanggup berkompromi dengan penjajah menangkap dan membunuh pejuang rakyat dan negara. Mereka bukan saja menjadi mata mata tetapi sanggup membunuh dengan tangan mereka sendiri.

Hari ini satu lagi episod bagaimana mereka menjemput penjajah itu kembali membantu mereka berdepan kuasa rakyat dan pejuangnya. Dan mari juga kita lihat siapa rkyat yang sanggup bersekongkol dengan barua penjajah itu mengkhianati suara dan kuasa rakyat.

AYUH BERSAMA KEBANGKITAN RAKYAT, MEMPERJUANGKAN HAK RAKYAT UNTUK DINIKMATI OLEH RAKYAT!!!!!

Tiada ulasan: