Selasa, 3 Mac 2009

KEKERASAN UNTUK BERKUASA CARA YAHUDI

Pagi ini dijangka ADUN PR akan berada di SUK sekitar jam 9.00pagi. Petugas yang telah di lantik dari kalangan pemuda dan pendokong Pakatan Rakyat terutama PAS telah bersedia memberi khidmat untuk rakyat. Namun setelah segala aspek undang undang gagal menghalang kuasa speaker, BN menggunakan kuasa keselamatan pula.

Petang semalam saya sempat melelui bangunan SUK Perak. Jalan tersebut mula ditutup sekitar jam 6 petang. Saya sempat berhenti dan bertanya kepada anggota bertugas yang saya kenali. Mewnurut beliau , arahan yang diterima ialah hanya membenarkan Menteri Besar HARAM dan exconya serta Speaker memasuki bangunan. Yang lain di larang.


gambar pada petang isnin


Berita pagi tadi menyebut bahawa semua orang ramai di larang berhimpun berhampiran bangunan SUK. Semua temujanji di batalkan. Demikianlah kekalutan di Perak. Segala jalan perundangan dan perlembagaan yang selama ini KONONNYA di sanjung oleh BN digunakan oleh PR terutama kuasa speaker. Namun BN kini menggunakan segala kuasa kekuatan di luar undang undang untuk memiliki kuasa HARAM. Perak kini seolah sedang berada di zaman batu tanpa undang undang.

Saya ingin berkongsi satu kandungan protokol Yahudi yang membolehkan kita menilai situasi yang terjadi hari ini. Kandungan yang di ambil dari buku Gerakan Freemasonary menyebut tentang protokol pertama Yahudi;;

CARA MEMERINTANH YANG SEBAIKNYA IALAH DENGAN MENGGUNAKAN KEKERASAN DAN KEGANASAN BUKAN PERBINCANGAN ILMIAH. HAK ITU TERLETAK PADA KEKUATAN. SIAPA KUAT DIALAH YANG BERHAK KERNA DALAM HUKUM ALAM KEBENARAN TERLETAK PADA KEKUATAN.SESUNGGUHNYA POLITIK TIDAK SESUAI DENGAN AKHLAK.PEMERINTAHAN YANG BERPANDUKAN BUKANLAH AHLI POLITIK YANG BIJAK.MEREKA YANG MEMERINTAH MESTILAH PANDAI MENGGUNAKAN TIPU DAN HELAH DAN MATLAMAT MENGHALALKAN CARA.

Tiada ulasan: