Khamis, 9 Julai 2009

KEBENARAN MEMADAM FITNAH

Macam-macam kita dengar apabila Timbalan Presiden Pas Ustaz Nasharudin Mat Isa tidak hadir semasa sesi penamaan calon di Manek Urai. Malah macam-macam spekulasi kenapa sehingga hari ini kelibat Ustaz Nasha tidak kelihatan di Manek Urai. Bagi Umno ini menunjukkan bahawa pergeseran masih berlaku dalam Pas khususnya di antara Tuan Guru Dato Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Ustaz Nasha.Bagi segelintir dalam Pas, ustaz Nasha mungkin 'malu mata' hendak turun berkempen di Manek Urai.

Namun hari ini segala-galanya terbongkar dan menjawab segala teka-teki 'kehilangan' ustaz Nasha apabila beliau selamat menjalani pembedahan kecil pagi tadi di Hospital Serdang dan dijangka keluar petang ini.

Maklumat terbaru Ustaz Nasha dan Tuan Guru Nik Aziz bakal berkongsi pentas dalam satu majlis ceramah yang bakal diadakan sebelum pembuangan undi di Manek Urai.

SEMOGA ALLAH MEMBERI KESABARAN KEPADA USTAZ NASHA DAN SEMOGA ALLAH MEMBERI PETUNJUK KEPADA GOLONGAN PEMFITNAH

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sedihnya Murshidul Am Pas komen dalam berita tadi adalah sebaliknya. Macamla Tok Guru MB Kelantan tak tahu perkembangan YB Nasa ... sedap aje ulas dalam TV ... hmmm pelik jugak.

Tanpa Nama berkata...

kepada blogger yg menabur fitnah pada ust nasa tak reti reti ke nak mintak maaf, atau cari aje alasan lain konon ni perancangan ust nasa mengelak diri, maka celakalah org yg menghidupkan fitnah yg sedang tidor

Tanpa Nama berkata...

saya nk tengok http://greenboc.blogspot.com/ nk siarkan x berita Ust Nasha ni masuk hospital kerana mereka ini lah yg selalu memburuk - burukkan Ust Nasha. blog yg rasa amat kecewa dgn kemenangan Ust Nasha.

Tanpa Nama berkata...

Ya, saya pun meluat dengan blog greenboc. Kata-kata dan tingkah laku mereka yang suka mengapi-apikan orang tidak langsung menunjukkan akhlak orang Islam atau orang PAS.