Jumaat, 4 September 2009

MEDAN GETIR umNO- APA PULA

Kerja Allah tiada yang mampu menghalangnya. Sebagaimana kematian yang tak mampu kita lari demikianlah ketetapan Allah yang maha kuasa." Di mana sahaja berada. kamu dikitari oleh maut,sekalipun kamu berada di dalam kota(buruj) yang paling kukuh" peringatan Allah yang pasti terjadi.

Sebagai saudara seagama, takziah diucapkan kepada keluarga ADUN Bagan Pasir yang disahkan meninggal sebentar tadi. Tiada kesedihan yang lebih utama bagi seorang manusia biasa melainkan kematian. Itulah barangkali yang dirasakan oleh keluarga Allahyarham Azman Mohd Nor. Tapi saya amt yakin dalam kesedihan yang dihadapi oleh keluarga Allahyarham...kematian ADUN Bagan Pinang ini turut diratapi oleh Najib Razak yang tak pernah peduli apa terjadi pada orang lain. Barangkali turut merasai kesedihan ialah pengerusi SPR.

Walaupun Majoriti DUN Bagan Pasir agk besar , iaitu 2333, namun perubahan semasa amat menggusarkan umNO BN. Isu kepala lembu yang amat mengguriskan masyarakat Hindu seluruh negara yang membentuk hampir 20% pengundi. Umum mengetahui ia adalah angkara umNO. Bukti gambar dan pendedahan di blog blog amat jelas siapa dalangnya. Kesan pemerintahan PR di Perak dan Selangor juga memberi bekas kepada orang bukan melayu.itu belum ditambah dengan krisis MCA

Di Perak, nampak bagaimana umNO menjadikan Cina sebagai sasarannya. DS Nizar dituduh boneka Cina. Semua pemberian kepada Cina dianggap mengkhianati melayu walaupun ianya hak seorang rakyat Malaysia. umNO menjadikannya isu perkauman...kita nantikan apa pendekatan pemimpin dan blog pengampu umNO yang begitu kuat anti Cina dn India. Apakah blog ini akan direhatkan??? kita nantikan..

Apa yang pasti..tiada alasan dan undang undang rimba atau padang pasir yang mampu diguna pakai SPR bagi menghalang pilihanraya kecil! Inilah masanya membuktikan dakwaan umNo masih mendapat sokongan pengundi. Selama ini umNO menjadi penyerang dan PR sebagai pihak bertahan...sedikit undi lebih didapati BN dianggap perubahan rakyat.. kini umNO sebagai pihak bertahan....

Ayoh kita siapkan diri untuk menuju negeri yang paling banyak di Malaysia...sembilan...moga pilihanraya kali ini bukan pada hari kerja jika SPR ingin peratus mengundi meningkat... siap untuk menuju ke Selatan pula setelah berkali di utara....

3 ulasan:

parpubasi berkata...

Berikut merupakan mesej ana buat parpu karat.....

hua hua hua hua hua hua sah memang sah hang la yang aku nampak tempoh hari.. memang tak hensom langsung. minta kerja pasti tak dapat sebab tak da karisma jadi syukur engko dapat kerja buat blog2 fitnah ni.... he he he he dalam blog engko, engko tak nak siar komen2 kami ye so kami `serang dan tarbiyah` engko guna blog pompuan gedik ni pun jadilah. sekurang2nyer engko tahu bahawa kerja jahat engko ini sentiasa dipantau oleh kami....

u/p: tak sabar nak lihat gelagat org umNGOK menjelang p/r kecil di `kubu` umNGOK dan BN kononnya.... keputusannya tetap sama iaitu BN kalah lagi hua hua hua hua hua hua hua hua.................


Dato` , agak2 dia siar tak komen ana ini?

dato' berkata...

kita tungguuuuuu

parpubasi berkata...

muaha muaha muaha muaha

tak satu pun komen dari aku yg hang berani siar ye....

tak pe, sila layari blog mayakhairy untuk tahu `penangan` buat engko wahai purfuckkarii

yang pasti engko sudah dikenali oleh kami......

So, jgn buat fitnah lagi....

tukang bayar gaji kat engko untuk buat fitnah ni pun kami dah kenal....

kecilnya dunia ni kan...

anda sentiasa diperhatikan wahai purfucckkari....


__________________________________
Dato`,

Ini mesej terbaru yang ana hantar kat parpukarat dan maya khairy. Ternyata kita benar. Dia langsung tak berani siar komen2 kita kat blog dia... Kita belasah dia kat blogminah rempit mayakhairy tu je