Ahad, 4 Oktober 2009

MAT REMPIT TERGOLEK DOG


Rasa teringin sangat nak jumpa orang PAS yang katanya menumbuk Azeez mat rempit ni. Tak disangka "jurus " budak yang tumbuk Azeez ni telah meresap dan menjalar ke seluruh tubuh beliau. Nampaknya Azeez sukar diselamatkan lagi. Lebih membimbangkan kecederaan serius Azeez itu tak dapat dikesan oleh peralatan canggih.. ini sudah kes berat.

Siapa sangka mat rempit bertubuh sasa "berkulit Zamry" itu terbaring di katil setelah berbelas jam ditolak oleh penyokong PAS. Azeez bukan seperti Hisyamudin. Saya amat yakin kalau Hisyamudin yang ditolak tentunya beliau akan jatuh berguling guling. Memang Azeez tenggelam setelah karam di Baling di tangan seorang imam pencen. Kini Azeez muncul semula, sayangnya peranan azeez sebagai hero tumpas dengan serangan tangan ghaib yang membekas setelah lebih berbelas jam. Nampaknya watak hero itu agak memualkan.

Kalau tengok gambaor tu...tiga hari lagi jalan leee

20 ulasan:

guaOtai. berkata...

gua pun nak cari mamat tu .. err nak tau 'jurus' silat mana yg dia pakai. Agak2 apa pengeras nyer nak nuntut ilmu cam tu ... kekekek

MC_Shaharul berkata...

btui la tingin jgk teman menuntut ilmu dgn mamat tue..buh penampor kt abg2 fru,leh rmai skit fru2 msuk spital mcmtue..hehehe

kaki ngampu berkata...

nasib kurang baik mamak ni. kalau tidak, jadi macam mendiang kugan a/l parpukari.

Ayid berkata...

Jng 3 Hari. Bior sampai PRK Bagan Pinang, dapat dia tengok drama dia berkesan ke tidak.Lepas tu nak jalan-jalan lah

pejuang/// berkata...

Tahniah kepada MELAYU PAS dan MELAYU PKR di atas ketelusan dalam membuktikan bahawa korang sebenarnya MELAYU ISLAM yang bangsat lagi HARAMJADAH.
MAna tidaknya sanggup melihat si cina babi dan keling paria mempermainkan ayat suci Al-Quran pegangan kita semata-mata kerana hiburan dalam politik.
Korang memang babi kerana sanggup berbuat sedemikian rupa. Aku akur bahawa aku tidak sehebat mana dalam menghafal serta mendalami ilmu agama khasnya melalui Al-Quran tapi aku di ajar untuk meletakkan Al-Quran itu di tempat yang amat mulia sebagai pegangan hidup kita dan bukan sebagai mainan politik demi kepentingan individu. Aku berdoa pada ALLAH agar korang sedar secepat mungkin kerana kalian lupa bahawa si kafir ini sebenarnya cuba memecah belahkan kita bangsa MELAYU.
Cuba kalian bacakan pula kitab budha, hindu dan kristian seterusnya jadikannya mainan politik dalam ucapan kalian. Apa pula kata bangsa mereka.

tombei berkata...

ooiii pejuang ///., apa punya baghal bin kaldai,.. pegile selalu ke suarau, belajole sikit tentang islam dan bagaimana nak hormat dan mertabatkan AlQuran.. jangan pandai cakapje!!

Tanpa Nama berkata...

hahaha lawaknya ...lakonan yang hebat

Tanpa Nama berkata...

hahaha... takat cakap jer boleh lerkorang cakap, tapi kat sidang dun berok korang tu dulu, baru sepuluh orang menjerit.. semua hilang telor... hahahaha anuar punya nangis sebab kelakian korang hilang , pada sapa lagi dia nak mengadu belakang kat korang semua yg tentunya suka sangat stor kuncit..hehheheheheheheheheheheheheheheheheheheh cakap macam taik, telor tenggelam hilang sebulan, ahak takat korang ni tak yah ramai aku sorang dah okay, takbir...

Tanpa Nama berkata...

ayid ko pun mamak jugak, atau keling mengaku melayu ker.
cedek kotopi punggong kalangit,

banyak lak keling

from nik najis bin aziz

Tanpa Nama berkata...

aku sokong ustad gobalakrisnan baca hadis samsu pun dia balun

Tanpa Nama berkata...

tombei apa ko belajo kat israeal ker, macam ko sorang yang ada agama, tapi tang keling paria dok baca hadis ko dok gelak, memang haram jadah betui le perosak agamaler ko, ko ni keling kapir ker

Tanpa Nama berkata...

setakat boleh cakap ler, aku pun boleh cakap nak lempang nizar yang memalukan islam jadi pak angguk pada kafir

berlambak kedai nombor tak jugak suruh tutup, berlambak kedai todi haram tak jugak hilang... bertambah ada ler lagi...iskkk dengan ko sekali kan aku lempang kang nangis jumpa mak, iskkkkk

nizarthegreat@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Yang pasti kata pejuang ada kebenarannya. Idup pejuang kerana memperjuangkan kebenaran tetapi menidakkan kemungkaran. Yang bodoh itu PAS yang cerdik pasti UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Kami rasa yang PAS ni Biul bin bangap. Tengin lagi sundal mana x nya bila menghalalkan cara. PAS ITU BODOH DAN YANG BODAH ADALAH AHLI PAS..

sekupangdua berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

BLOGGER PAS XDA DUIT CALL NO NIE 0199105555.. Nik Pujiz bleh beri .. Berapa mau? Cakap la BODOH.... pejuang lu teruskan perjuanganmu.

Tanpa Nama berkata...

ahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! liPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah orang ARM NO (tak ada senjata) atau tak ada telo lah senag kata.Sebenornya ARM NO sudah malu kerana semua PRK dia orang kalah PADAN MUKA DIA Kahkahakahkahakah

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah orang ARM NO (tak ada senjata) atau tak ada telo lah senag kata.Sebenornya ARM NO sudah malu kerana semua PRK dia orang kalah PADAN MUKA DIA Kahkahakahkahakah

Tanpa Nama berkata...

kepada pejuang dan yang berkenaan..ko mesti tak faham sbb x penah dok menadah kitab di surau atau masjid sbb tu ko komen ikut kepala hotak ko jeee...mana ko tahu orang bukan islam tak bleh baca ayat quran...ko tgk cite qamar bani hashim tak? si abu jahal ahli neraka seumur hidup pun pandai baca quran lebih hebat pada ko...ko tahu ke...sekurang-kurangnya orang bukan islam ndak pada ayat ayat suci tu berbanding ko yang jauh dengan quran dan geng-geng ko...