Isnin, 5 Oktober 2009

VIDEO PROVOKASI BN DI BAGAN PINANG

Untuk melihat video provokasi BN sila kliklink di bawah. saya tidak dapat upload video di sini sebab lambat sangat...TERIMA KASIH SAHABAT..HAFIZ DEMOKRAZI

Provokasi BN di Bagan Pinang

Kenyataan Ketua Pemuda UMNO mengenai insiden dia dipukul oleh 9 orang sekaligus menujukkan betapa murahnya publisiti yang cuba diraih dalam suasana kempen yang sedang berjalan sempena pilihanraya kecil Dun Bagan Pinang.


Jelas apapun kenyataan yang bakal dikeluarkan lagi, rakyat telah mula letih dengan omongan kosong dan tuduhan tidak berasas yang dilemparkan oleh pihak BN. Masuk akalkah seramai 9 orang yang membelasah seorang dan didapati orang yang dibelasah dapat berdiri dengan tiada sebarang kecederaan mahupun sedikit calar, dan yang paling pelik bajunya putih bersih seolah baru dikeluarkan dari mesin basuh.


Hishamuddin semalam mengatakan mereka mempunyai bukti video dan gambar insiden dan akan menyiasat siapakah dalang yang terlibat dalam insiden ini. Kami juga meminta Hismuddin untuk segara menyiarkan foto dan video tersebut agar kita juga tahu siapakah mereka yang terlibat. Jika dalam masa seminggu video atau gambar tesebut tidak disiarkan bermakna benarlah ini adalah suatu lagi siri rancangan untuk meraih simpati pengundi Bagan Pinang.


Dibawah adalah video sewaktu hari penamaan calon. Kelab penyokong BN sengaja mencetuskan provokasi dengan memasuki kawasan sempadan penyokong Pakatan. Walaupun telah diberi arahan dan diminta beredar oleh pihak Polis, mereka tetap tidak berganjak.


http://www.youtube.com/watch?v=LXsG5lxOAqw

http://www.demokrazi.com/2009/10/provokasi-bn-di-bagan-pinang.html

Tiada ulasan: