Khamis, 11 Februari 2010

EXCO PERAK PERALAT SUKAN...


Sesekali berbicara tentang sukan mungkin mampu mengeluarkan kita dari kekalutan politik. Namun tidak begitu di Malaysia. Di kebanyakan negara maju berlumba membangunkan sukan mereka, di Malaysia sukan menjadi bahan untuk meraih keuntungan politik. Bukan salah orang politik menerajui badan sukan namun ianya salah apabila badan itu digunakan untuk kepentingan politik.


Isu bolasepak hinggalah sukan lain semuanya bermasalah di Malaysia. Sebahagian dari masalah berpunca dari sikap orang politik menggunakan sukan untuk politik.... kalau orang politikberminat dengan sukan , mereka mampu menerajui badan sukan. Jika sebaliknya sukan hanya untuk kepentingan politik... hancurlah sukan...

Exco kudeta Perak bernama Zainol Fadzli adalah antara nama politik yang dituduh menggunakan sukan untuk politik.... Tiada peliknya bagi umNO kerana selamanya mereka berpolitik walau di mana mereka berada.... bacalah sendiri....

http://www.seladang.net/2010/01/politiking-dalam-msn-oleh-exco-sukan-perak/

2 ulasan:

JEBAT MENGKUDA berkata...

Dekat2 pilihan raya nanti..hiaskan tandas surau ke masjid ke..cantik2..panggil YB YB spesis monyet datang rasmikan..Surat jemputan berbunyi MAJLIS PERASMIAN TANDAS SURAU..sebab surau dah rasmi dah..aku dan lever brothers jamin..MONYET tu akan datang..dia kan politikkan TANDAS tu...hebat dia orang nih..

AzamDean berkata...

UMNO...sume bende die nak politik... hahahhahaha mcm2 la..diorang terpaksa sbb diorang kerajaan dan dah tak melakukan tnggungjawab dengan baik..