Ahad, 21 Februari 2010

JANGAN LAGI SEBUT NAMA ZUL....

Tak pasal pasal nama Zulkifli Nordin tiba tiba meletup.Ini adalah kali kedua namanya glamour setelah isu murtad Aisyah Bukhari beberapa tahun dahulu. Jika kita menyusur perjalanan politik Zul, kita dapat melihat sifat ego dan angkuh beliau yang bersandar dengan isu agama.

Sebenarnya Zul ni adalah patung ciptaan umNo bagi mebgalih isu dan perhatian rakyat terhadap kejahatan umNO dan BN. Malangnya kesilapan kita memberi perhatian kepada Zul menjadikan beliau semakin hilang kawalan. Apalah nilai mamat sekor ni yang takde jasapun dalam politik negara.

Umum mengetahui apa yang dilakukan oleh Zul di Parlimen Bandar Baru Kulim. Tidak keterlaluan jika dikatakan Zul ni makan duit haram. Wajarkah seorang yang makan duit haram bercakap soal Islam??? Sebab itu Zul yang gagal menjalankan tugas sebagai wakil Rakyat Kulim wajib meletakkan jawatan. Beliau tidak menjalankan tugasnya sebagai wakil penduduk Kulim. Wang yang diterima Zul adalah duit Haram dan tak hairanlah jika Zul makin sawan .

Zul takkan sawan sebegini jika kita tak memperdulikannya. Jadi cukuplah masa kita habiskan untuk bercakap soal Zul. Apa nilai Zul??? Semakin kita bercakap tentang Zul...semakin seronok lah dia kerana mungkin harganya semakin mahal dengan perhatian yang diberikan oleh Pakatan Rakyat. Sewajarnya TGNA tidak mencemar diri dengan politik Zul yang sedang menawar harga dirinya ini.

Untuk PKR cukuplah, menghabiskan masa melayan Zul. Jelas Zul tidak boleh akur lagi dengan PKR dan tiada pilihan terbaik melainkan memecat keahliannya.Banyak kerja lain yang boleh dilakukan lagi selain melayan budak sawan sekor ni...

Harapan saya , cukuplah kita melayan beliau samada di peringkat bawahan apatah lagi peringkat pimpinan... Tiada nilainya Zul ini di sisi rakyat Malaysia jika kita melupakannya... umNO juga pasti tidak akan mempedulikannya lagi jika kita semua tak peduli..... percayalah... jika tiada lagi pimpinan Pakatan Rakyat menyebut nama Zul...akhirnya umNO juga tidak akan pedulikannya... tak Percaya??? mari kita cuba...

5 ulasan:

*ummi* berkata...

...adat dalam perjuangan...akan ada proses pembersihan demi keyaan yang digenggam nanti bersih dari anasir yang hubbuddunya...benar sekali bhw adalah paling tepat kita membiarkan 'zul' ini melalut sendirian kerana amat ketara...lagi diusik makin rancak latahnya...biarkan saja luncai terjun dengan labunya.

YeLLOWgReen berkata...

komer ni kalau org tak ikut komer macam-macam komer bantei yer, kalau ikut komer hatta cina x sunat pun komer sanggup peluk cium, islam haram jadah apa macam ni, islam tu setahu den suci murni jiwa raga bukannya penuh dendam kesumat, prasangka sampaikan org yg x sebulu boleh di maki hamun sesuka hati...komer tu baik sangat ke? tepuk dada tanya iman...

czackPY berkata...

Betullah kita blog PR kita pastikan fokus kita tumbangkan UBN pada PRU 13.

Kita buat macam kidefella. Mati mengasai

brontokb4 berkata...

sebagai salah sorang yg bkerja memenang mangkuk Zul.. saya rasa mangkuk zul telah mengkhianati saya.... sudah laaa muka haram tak nampak... buat onar pulak dlm PR... mem,ang dia nii.. ada maksud tersembunyi... bak pepatah melayu.... macan bau ketut ..m,acam tuu lah jugak tahinya..

日月神教-任我行 berkata...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室