Jumaat, 2 Julai 2010

umNO PASANG JERAT BERLAPIS???

Tiada yang lebih layak menjalankan jarumperkauman bagi menakutkan rakyat khususnya melayu dan mengapikan kaum lain selain PERKASA pimpinan Brahim Ali. Pak Brahim memang dilihat seorang yang berani dan sedia menjadi balaci atau istilah yahudi

Sejak dahulu Brahim memang sanggup menjadi apa saja untuk memujuk tuannya. Barahim sanggup "menjilat punggung" Mahathir setelah meninggalkan semangat 46. Kini Brahin yang diberi muka oleh kalangan pimpinan PAS Kelantan masa PRU 12 dulu sekali lagi sanggup jadi balaci dan terompah jamban untuk umNO.

Surat khabar sulung PERKASA nampaknya dijadikan medan meniupkan api perkauman. BACA Tak cukup dengan himpunan Melayu Bangkit yang lebih kepada mengampu dan menjilat umNO, surat khabar pulak dijadikan senjata. umNo mungkin menghadapi saingan dan kemarahan rakan sekapalnya tentunya lebih mengetahui kesan itu berbanding undi melayu yang diharapkan. umNO sangat sedar bahawa undi Cina tak mungkin kembali kepada umNO dalam tempoh terdekat. Sedikit harapan boleh diberikan kepada pengundi India.

umNO kini dilihat lebih berjuang sendirian. Mungkin ada strategi api perkauman yang dilihat ampuh sedang dibina. Kenyataan Presiden MCA merangkap pelakon lucah berkaitan tindakan umNo yang seakan bertindak sendrian boleh dilihat dari pelbagai sudut. Apakah ia kemarahan sebenar atau satu umpan untuk memancing sasaran.

Mainan politik umNo yang mendapat nasihat Yahudi ini diharap tidak mempengaruhi pimpinan Pakatan Rakyat yang rajin buat ulasan akhbar tanpa meneliti secara mendalam. umNo telah gagal dengan strategi selapis dan kini dilihat mencatur strategi berlapis yang sangat sukar ditafsir melainkan oleh orang yang mengenali umNo dan Yahudi yang licik seperti dibentangkan AlQuran...

Tiada ulasan: