Sabtu, 14 Ogos 2010

EZZAM CEMBURU??


SejaK dulu saya menanti. Bila Ezaam akan mengaku diliwat oleh DSAI. Beliau adalah orang yang paling hampir dengan DSAI. Mungkin beliau adalah orang yang paling kerap bermalam sebilik dengan DSAI.Kalau nak dibandingkan dengan Syed Munawwar, Ezam jauh seribu kali ganda lebih Mantop dari Munawwar.

Kalau nak banding tempoh saipul yang hanya menjadi pembantu sementara DSAI dalam tempoh singkat dan sibuk, Ezam jauh lebih berpeluang menjadi mangsa DSAI. Setengah orang kata Ezam jauh lebih jambu dari Saipul....tapi kenapa la DSAI tak mahu kat Ezam. Apakah itu antara punca Ezam merajuk???

Bayangkan betapa lama Ezam menumpah kasih Buat DSAI. Sejak Timbalan Perdana Menteri malah sebelum dari itu lagi. Segala gaya dan gerak tari DSAI hampir semuanya ditiru Ezam. DSAI dalam penjara Ezam lah kononnya hero dipentas. Ezam disumbat dalam penjara kerana DSAI. Ezam menyimpan kemas 6 kotak rahsia yang dah lupa disimpan dimana. Tapi DSAI tak pernah balas cinta setia Ezam.

Kenapa Saipul budak hingusan??? kenapa Munawwar yang dah kerepot??? Ezam rasa tak dihargai. Kini Ezam beralih cinta dan dia cuba berlagak tahu semua tentang DSAI kerana paling rapat dengan DSAI,. Ibarat cinta tak kesampaian barangkali Ezam kini macam gila meroyan.

Ezam sedang mengamuk kiri kanan depan belakang. Ezam dah tak tahu malu. Ezam heret siapa yang dia rasa patut atau tak patut di heret. Ezam paksa Kak Wan sumpah.Semua tahu Ezam memang jenis sesumpah... Dia mahu semua orang sumpah. dah jadi macam Saipul..

Ezam dah macam gile meroyan. Dia akan balas dendam walau macam mana tanpa peduli akhlak dan adab Ramadhan... Saya menanti dan terus menanti..bile agaknya Ezam akan melepaskan bom terakhir beliau... Bile agaknya Ezam akan memilih untuk membuat kenyataan..

.Anuar juga pernah meliwat saya!!! beratus kali sejak saya jadi pembantu dan setiausaha politik dia. Dalam negara , luar negara, atas udara dan dalam lautan. Paling akhir dalam penjara. Saya sengaja masuk penjara agar anuar dapat meliwat saya. Supaya anuar tak meliwat orang lain. Dalam penjara beratus kali saya diliwat anuar walaupun penjara kami jauh, tapi anuar guna jarak jauh....

BILE YE???????

Tiada ulasan: