Rabu, 8 September 2010

KESEMPATAN....

Dalam kesempatan menjelangnya idulfitri. saya memohon jutaan kemaafan buat semua pengunjung yang sudi bertandang di blog yang serba kekurangan ini. Kesudian tuan puan mengunjungi blog ini sedikit sebanyak membantu memberi kekuatan kepada saya untuk mencuri masa terus menulis dalam kesibukan tugasan harian.

Bermula Oktober ini, mungkin tugasan dan bebanan saya bertambah. Apa pun kunjungan tuan puan adalah dorongan besar buat saya selain keinginan untuk terus berbakti di medan tulisan bagi mempastikan sinar kebenaran dan keadilan terus dijulang di bumi Malaysia.

Akhir kata andai ada kesalahan atau tersinggung dengan tulisan dari segi adb atau susunan bahasa yang melampaui budaya kita, saya mohon kemaafan. Komen dan teguran dari saudara semua amat saya harapkan. Semoga Idulfitri yang bakal menjelang bakal menghadirkan semangat kemenangan perjuangan buat kita semua.

Minal A'idin wal Faizin..Kullu 'amin wa antum bikhair...

Al Faqir ila Allah....

Tiada ulasan: