Jumaat, 18 Februari 2011

MABUK KUASA.. BARU INGAT KUASA RAKYAT

Muhyidin pulak ditimpa penyakit mamai.. tak pasal pasal kata PAS pecahbelah umat Islam kalau masuk Sarawak???? Memang betul la skrip puak Jahiliyyah ni same je... Kat Mekah dulu Abu Jahal pun ulang bende yang sama kat orang Mekah... Malah kepada orang luar Abu Jahal tuduh nabi macam macam lagi...

Lagi syok TPM mamai ni kata Kadar miskin di kelantan semakin teruk sejak PAS memerintah... Dia ingat orang Sarawak tak reti naik Air Asia lawat Kelantan kut.... Dia ingat orang Sarawak tak reti pakai internet kut.... ni la susahnya bile dia ingat minda rakyat macam 50 tahun dulu....

Tak cukup dengan tu Muhyidin kata sektor perladangan di Sarawak mendapat gaji rendah walaupun harga sawit dah melambung... Baru nak runding rupenye.... macam kerajaan BN n i baru dapat kuasa je... sebenarnya BN hanya sedar kuasa tu dari rakyat setiap kali nak Pilihanraya.... Kalau tak dia mabuk dengan kuasa ......

Nampak gayanya Muhyidin ni lupa... Rakyat tengah tunggu masa nak ajar Bn guna kuasa....

2 ulasan:

PAS BANGANG berkata...

Nik Aziz yang bengong tu yang mabuk kuasa, berjalan pun dah tak larat, datang majlis asyik tertido masih lagi gila kuasa...

Tu yang korang pun bengong sama tu..

Dari air mani haiwan mana la korang ni dijadikan

DEMI MELAYU berkata...

yahudi rupenye si bangang ni...patutle teuk nak mampos...Yahudi je yg angga manusia binatang...