Jumaat, 18 Februari 2011

MAHATHIR TOBAT???

Tiba tiba nama Mahatir muncul semula. Nak kata buat comeback macam mustahil... tapi yang semakin jelas Che det cuba membersihkan noda hitam dalam sejarah pemeritahannya yang panjang. Nama Mahathir munkin harum di mata dunia ketiga terutama negara Isam kerana keberaniannya menentang dan mengkritik Yahudi Nama beliau uga mungn harum sebagai bapa pembangunan Malaysia.. namun sejarah kekejamannya ta mungkin mampu diadamkan searah daam negara.

Hari ini Mahathir cuba diihat membersihkan dan melepaskan dirinya dari sejarah operasi lalang. dengan batuan Tun Hanif Omar....usaha beliau itu ada kesinambungannya.... namun apakah dipercayai rakyat terutama yang menanggung azab da mangsa kejamannya. Mungkin selepas ini mahathir akan cuba membebaskan dirinya dari peristiwa Memali pula.

Jika operasi lalang Mahathir menyalahkan polis.... disokong oleh ketua polis.... siapakah pula bakal dipersalahkan dalam operasi Memali???? Musa Hitam atau Radzi ahmad? Atau sekali lagi polis akan menanggung beban dan menjadi kambing korban Mahathir.

Nampaknya Mahathir sedar penghujung hayat hidupnya.... Sesuatu perlu dilakukan untuk membersihkan nama dan mengharumkan sejarahnya. mungkin mahathir memilih taubat seperti ini... membersihkan dirinya dari noda penilaian rakyat bukan penilaian tuhan????

1 ulasan:

PAS BANGANG berkata...

aku bukan nak kata la, tapi Nik Aziz ni cakap putar belit, kejap kata perjuangan agama penting, melayu tak penting, hari ni kata Melayu penting pulak dah.. aku tau sebab apa, sebab undi melayu dah takda, harap kat korang punya kawan kafir DAP tu yang sekarang dah jadi mursyid kedua dalam PAS.



aku bukan nak kata pulak, tapi korang dalam PAS ni hamPAS dah, agama dijual beli untuk satu undi, kafir DAP gunakan ayat Alquran bukan sebab dia beriman, tapi sebab dia nak undi, dia gunakan ayat quran bukan dia nak pakai untuk kesejahteraan tapi dia petik macam dia petik kata pujangga budha, conficiusme, kitab vedha.



untuk p,raya akan datang ni, korang bodoh + bangang bertanding kerusi PAS kali ni, sebab dua-dua tempat ni sure korang lingkup, dah lebih teruk menampakkan momemntum kebodohan dan mangkuknya cara korang berkempen. PKR kenapa tak bertanding kat Merlimau, sebab diaorang nak jaga imej, kalau diaorang kalah, lagi teruk imej diaorang sebab dalam parti PKR ni pun dah nazak.

aku memang tak pernah sokong PAS pun sebab aku tau, ada banyak DAJAL dalam PAS, Dajal ni tak payah turun yang betul2, anak DAJAL pun bnyk dalam PAS, pecah belah, sembahyang dua imam, doa pecah perut la, kata orang jahiliyah la, kata orang jakun tak undi PAS la, ni semua kerja DAJAL la, korang ingat Amerika DAJAL, tapi korang pun dah jadi DAJAL dah, perangai pun macam Amerika, dok kata orang salah , dia betul, sama macam korang la, terutama Nik Ajis, tua nyanyuk yang korang anggap macam Wali Allah, tapi dia ni tak ubah seperti DAJAL sebab menolak sepenuhnya persaudaraan. Apa ko ingat masuk PAS boleh masuk syurga ke, Imam Syafee itu bukan orang PAS dan dia masuk syurga pun atas rahmat Allah aje, paling mudah - Moyang ko pun tak tau tentang PAS, apakah nasib dia di alam arwah ? Nik Aziz tolong ke, tak... iman dia yang tolong Man.. jadi apa ke bangangnya orang PAS boleh percaya dengan dakyah Nik Aziz ni ?


Tak usah cerita banyak, masa p,raya kat tenang, ada satu lori pick up kecik usung doa hapuskan Umno seperti tentera kafir, ko sendiri tengok, apakah ini Islam ? Bodoh la ko kalau ko restui cara ini, sebab ko bukan tak reti agama tapi disesatkan oleh agama itu sendiri. Maksudnya ko tau agama, tapi roh agama ISLAM YANG SYUMUL itu tidak ada dalam diri ko dan pengikut PAS.


last but not least, PRK Merlimau dan Kerdau adalah menefestasi penolakan berterusan orang Melayu Islam terhadap PAS , dan akhirnya PAS akan diberak dan dilumur tahi oleh DAP dan PKR. Jadi tak teruk sangat kalau aku kata PAS dah hilang intergriti parti berjenama Islam, elok la kalau ko bincang dengan Haron Din, keluarkan Nik Aziz nyanyuk dan gila itu keluar dari PAS dan bertaubat bebnyk.