Khamis, 14 April 2011

PLITIK BINATANG

Khabornyapolis dah dapa tau sapa pelakon seks tu... malangna siasatan belm selesai... maka tak boeh diumuman...

Sebenarnya memang ia telah dijangkakan... Isu video ni tak akan tahan lama... cukup di tanguhkan sehingga selepas PRN Sarawak.. DSAI aka dibebaskan dari tuduhan....

Polis telah memperolehi bukti yang mencukupi untuk mengenalpasti individu yang dikaitkan dalam video seks, kata Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar.

NONEKatanya, polis membuat kesimpulan itu berdasarkan fakta penyiasatan yang dijalankan pasukan itu.

"Berdasarkan siasatan kita, kita percaya kita tahulah siapa di dalam video itu. Ini berdasarkan fakta-fakta yang ada pada pegawai penyiasat," katanya dalam satu sidang media hari ini.

Ismail bagaimanapun enggan mendedahkan identiti individu terlibat.

Ketika ditanya, beliau juga enggan mendedahkan sekiranya polis telah mengenalpasti sama ada video berkenaan dirakamkan di dalam atau di luar negara.

"Saya rasa yang penting ialah kesahihan video itu, maknanya ia bukanlah diadakan, (atau) superimpose. (Sama ada) buat di Malaysia ke, yang penting ialah kesahihan.

NONEDitanya lanjut, beliau turut mengesahkan bahawa siasatan polis kini masih di peringkat dalam negara.

Dalam pada itu, beliau turut diminta menjelaskan sekiranya polis berkuasa untuk bertindak sekiranya rakaman video berkenaan dijalankan di luar negara.

Beliau ditanya demikian memandangkan satu video pendek yang dikatakan sebagai sebahagian daripada video seks berkenaan mempunyai tulisan dalam bahasa Thai.

Video pendek berkenaan disebarkan di Internet oleh seseorang yang tidak dikenali sejak awal bulan ini.

Ismail berkata, perkara itu "terserah kepada kebijaksanaan polis" dalam menjalankan tugas mereka.

"Ini melibatkan keterangan. Bila melibatkan keterangan kita ada Akta Keterangan yang kita harus patuhi, kita kena menepati semua prosedur (siasatan)," katanya.

Beliau turut meminta supaya pihak media tidak membuat sebarang spekulasi berhubung kes berkenaan.

Siasatan ke atas kes berkenaan dijangka selesai menjelang minggu depan, katanya lagi.



Malangnya bagi rakyat Malaysia khususna melayu...ia telah ditelajangkan sedemikian rupa... Bangsa melayu seolah telah hilang adab sopan....

semuanya angkara politik binatang....

2 ulasan:

kamaludin berkata...

biaq pilah kat depa.jangan depa kata nama hang rosmah sudah

PAS BANGANG berkata...

kome jangan le bengong benor...

pada aku kome orang pas ni byk sangat makan taik cina DAP ni..tu yang rupa bengong aje tu...

tak ngape le..makan le lagi taik si NGEH dan NGA tu lagi yek...nanti Lim kit siang lumor pulak taik cirit celah gigi kome supaya tambah lagi bengong nya kome..

kesian...udah sembahyang hajat tunjuk kebenaran ..dan kebenaran pun dah keluo pun tak terima...hehehehe ni bukan bengong lagi..ini bangang..hahahahaha

( aku tahk boleh nak tahan ketawa tengok gelagat orang pas udah serobe tak kene ni..di sarawak habuk pun takda..di malaysia pulak terlalak -lalak..hehehe)