Khamis, 6 September 2012

PENJENAYAH PALING DIKEHENDAKI DITANGKAP

Polis dilaporkan telah berjaya menangkap penjenayah yang sangat dikehendaki. Setelah gambar penjenayah tersebut disiarkan atas kesalahan menjatuhkan pemerintah sebuah negara dengan memijaknya. Keberanian penjenayah tersebut akhirnya rebah di tangan polis yang begitu cekap dalam menguruskan isu penjenayah berkaitan politik.

Penjenayah tersebut akhirnya berjaya di gari setelah pihak polis berusaha keras dengan menyebarkan gambarnya. Lebih mengejutkan , penjenayah tersebut adalah seorang wanita muda yang cun. Pihak polis dipercayai tidak terpedaya dengan kemanisan wajah penjenayah tersebut.

Penjenayah terganas  itu di tangkap dan digari setelah berjaya menembusi kawalan ketat polis. Penjenayah tersebut berjaya menceroboh masuk ke dalam balai polis. Namun tindakan tangkas pihak polis berjaya menggari penjenayah tersebut.

Tidak diketahui apakah dakwaan paling wajar dikenakan kepada penjenayah yang merupakan seorang gadis tersebut kerana ia telah menghina seorang pemimpin teragung di Malaysia. Jika di Thailand, menghina raja adalah satu kesalahan paling berat, namun dipercayai tindakan gadis tersebut lebih berat dari itu . Gambar penjenayah tersebut  dan kisahnya boleh dilihat di sini





Tiada ulasan: