Rabu, 31 Oktober 2012

KAKITANGAN DAJJAL

Menteri Dalam negeri kata Malaysia ada pengganas... Cuma tidak jadikan Malaysia sebagai sasaran. Pendedahan tersebut mungkin hasil tertangkapnya 2 rakyat Malaysia di Lubnan. Sebelum ni kata tak de pengganas.

 Kenyataan Hisyam ni nampaknya macam ada agenda sendiri. Samada nak ajak rakyat kepada isu lain...pengganas di sekeliling kita... atau memang Hisyam jenis tunduk pada desakan sekutu Israel- Amerika.

Istilah pengganas ditujukan kepada umat Islam. Setakat ini belum ada pihak lain selain Islam yang dituduh pengganas. Siapa sahaja yang dikaitkan dengan perjuangan Jihad Islam adalah pengganas. Cop tersebut datangnya dari penjajah di bumi umat Islam yang direstui oleh Amerika dan Israel. Ruginya umat Islam apabila ada Menteri yang sepatutnya membela umat Islam sebaliknya menjadi kaki tangan kepada Dajjal antarabangsa. Kenyataan ini secara tidak langsung adalah isyarat berlepas tanggungjawab terhadap dua rakyat Malaysia yang ditahan di Lubnan.

Ia satu peringatan tidak langsung kepada rakyat Malaysia terutama yang Islam bahawa... Kami tidak akan bela anda jika disabitkan dengan tuduhan pengganas.... kerana di Malaysia memang ada pengganas... Wajarkah menteri sebegini dibiarkan menjaga nasib umat Islam???

1 ulasan:

megatjohari berkata...

...dan apabila datang pertolongan Allah dan pembukaan kota Mekah . kamu lihat manusia beramai ramai memeluk agama Allah . bertasbihlah dengan memuji Tuhanmu serta pohonlah keampunan daripadaNya ...

InsyaAllah . kemenangan akan tiba . buat para munafiqeen di luar sana , tinggalkanlah parti yg mendokong perjuangan tahgut . Kembali kepada agama Allah yg syumul ...