Selasa, 26 Mac 2013

SPR ke LAHAD DATU...

Tak semena mena Pengerusi SPR mengumumkan bahawa pihaknya daapat maklumat ada kumpulan "Ajaran Sesat akan menganggu proses PRU 13 dengan buat kacau... Terkezut juga aku dengornya.. hebat betul risikan SPR ni... katanya maklumat itu akan diserahkan kepada pihak polis!!!

Berdasarkan nota yang dia kata diterima entah dari mana , maka ia dijadikan asas mendakwa kewujudan kumpulan sesat itu.  dasat juga SPR ni.. lain kerja orang suruh buat ... lain pulak yang dia buat... Orang suruh bersihkan daftar unndi.. dia cerita pasal ajaran sesat..

 Yang aku heran sangat, apasal dia cerita pasal kacau bilau yang di jangka... nada dia sama macam yang hisham auww kata..." kekacauan akan bertambah dalam kempen PRU 13"

aku nak cadangkan kita hantor SPR ni buat siasatan kat Lahad Datu... Bior dia buat risikan... mesti jumpa kumpulan ajaran sesat yg serang tentera dan Polis kita... Betul tak Pakcik Aziz???

Setakat ni yang buat kacau ialah umNO dan BN... yang dikacau program PR.. maknanya yang buat kacau adalah umNO Bn...

 Nampaknya umNO makin takut hilang kuasa... macam nak gila di kaconya ceramah PR... JOM Tolak BUDAYA SAMSENG ( KIRAM).... Jom TOLAK UMENO...

2 ulasan:

musafirlalu berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
UMNO PARTI PENJARA berkata...


Pastikan adik2 semua keluar mengundi nanti.. Keluar mengundi PAS, PKR @ DAP walaupun adik2 mendapat saguhati atau duit daripada UMNO dan Barisan Nasional... Walaupun adik2 terpaksa berada di kem Barisan Nasional, pastikan adik2 mengundi PAS, PKR @ DAP... Asalkan Bukan UMNO.... OK!!! :-)

Adik2 semua jgn bersangka buruk kpd kawan2 yg berada di kem Barisan Nasional.... Mereka mungkin terpaksa menurut desakan mak ayah atau sapa2... Tapi takpa.. Jangan risau, mereka tetap akan undi Pakatan Rakyat ( Pesan awal2 kat mereka. Kita tiada pilihan )... Undi adalah rahsia.. Kita tentukan..


Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di laman2 di bawah....
http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=18
http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics
http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6