Sabtu, 5 Februari 2011

ADE ORANG NAK ISTIHAR TOBAT KE???

Ha…ha.. Najib nak rasmi program imarahkan masjid…. Lawak betul lah puak ni….cari le orang yang “semiak” sikit. Aku ingat tiang masjid pun terkejut dengornye. Ni le politik umNO sampai tak kenal orang yang sesuai nak letak tempat…

Siap nak buat kejutan plak tu…. Mungkin nak isytihar Rosmah pakai tudung kut….

Kalau takde teks.. agaknye ape le najib nak cakap…. Gamaknye ni le yang nabi kate “apabile amanah di serahkan kepada bukan ahlinye…. Tunggu le saat kehancuran… Nasib masjid tu dah ade nama… kalau takde nama elok juge bubuh name najib…. Tak pun rosmah….

Ape le punye pengampu JK masjid ni.. Kalau Jamil Khir rasmi tu masuk akal gak…. Ma shit ah ke…

Apapun tahniah le… mungkin itu jalan hidayah untuk jib kut… agak agak rosmah ikut tak???... Kalau ikut, macm mana dressing dia..

Saje nyakat…

KUALA LUMPUR: Kira-kira 3,000 orang dijangka menyertai Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam rancangan mengimarahkan Masjid Jamek Kampung Baru sempena program Ziarah Masjid pada Sabtu. Pengerusi jawatankuasa masjid itu Datuk Idris Shaari Mat Deris berkata Najib juga bakal membuat satu "pengumuman penting" pada majlis itu.

Bercakap dalam sidang media di masjid berkenaan yang turut dihadiri Ketua Pengarah Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) Datuk Salleh Yusup dan Pengarah Urusan Zikay Group Datuk Mohd Khay Ibrahim, Idris berkata Perdana Menteri akan merasmikan program itu selepas menunaikan solat Asar berjemaah.

Pelbagai program diatur sempena majlis itu seperti bacaan Al-Quran, tadarus, ceramah oleh juara progam realiti Imam Muda musim pertama, Ustaz Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan, dan pengagihan kira-kira 6,000 paket bubur lambuk kepada orang ramai, katanya.

Najib juga dijadualkan menyempurnakan majlis pecah tanah projek pembinaan bangunan 40 tingkat yang mempunyai 250 bilik hotel, kondominium 130 unit dan 16 unit kedai komersil di kawasan berkenaan.

Projek itu, yang terletak di sebelah bangunan Zikay di Jalan Raja Alang, membabitkan kos pembangunan kira-kira RM190 juta. Mohd Khay berkata Zikay Group telah menerima arahan pembangunan dari DBKL bagi membolehkan kerja pembinaan dimulakan pada suku kedua tahun ini. -BERNAMA

2 ulasan:

abuumar wa 'abdurrahman berkata...

syikh kena faham tu ziarah je..makna ziarah ianya singgah sekejap..tak lama..moga2 jumpa hidayah kat dia..

Tanpa Nama berkata...

Nanti kita ziarah mamat blogger totok PAS ni kat ulu rejang. Kat selangor kene pindah ni kira dekat lagi.

Kita akan pantau ko...jangan ambik MC macam maarof udah ye...

zoom lensa sekarang betul2 atas batang idung ko

nak tobat dak dari PARTI AJARAN SESAT ko ni.. PAS = BABI