Rabu, 11 Februari 2009

SEMANGAT BOB

Ketika berada di tanah perkuburan Changkat Larang mengiringi persemadian Allahyarham YB Roslan Shahrum saya bertemu Bob, pemuda yang kemalangan dalam perjalanan ke Kuala Trengganu dan koma beberapa hari.

Dalam pertemuan ringkas tersebut, Bob berjaji akan turun lagi dan takkan serik untuk berjuang di Bukit Gantang. Beliau belum pulih sepenuhnya namun semangtnya tinggi. Tahniah Bob. Semoga pemuda lain yang sihat walafiat terasa malu dan mampu cermin diri terutama kalangan agamawan....


Bob tetap ceria dan bersemangat.

4 ulasan:

PAS BANGANG berkata...

Elok le tu..kat kubor pun sembang politik..allahyarham shahrom hanya bawak amal sahaja kedalam tu, takda langsung ideologi politik dibawak bersama...

pada bob, hari tu punya kes..nyaris2 nak bawak awak ke kubor sekali..jadi bawak2 le sedor

Tanpa Nama berkata...

Nampak sangat orang umno tak percaya dosa pahala. Ingat kubur bapak dia punya. Sokong golongan thorut lepas tu malaikat tak tanya dah. Tak nak mengaji sampai bilapun bangang

aNaK BaPaK berkata...

memang bangang budak bangang nih..ingat allah ta'ala tak tanya ka siapa yang kita undi, siapa pemimpin yg kita lantik..parti apa yang kamu ikut..

ops! lupa..budak bangang...mana lah dia tau semua ni..yang dia tau beriman dengan umno aje..ko jawab lah kat kubor besok..

Tanpa Nama berkata...

cikgu kamalullail assigment dah siap ke