Khamis, 7 Januari 2010

GAMBAR VOLVO VS CAMRY

Inilah volvo yang muncul tiba tiba dari simpang menyebabkan kereta DS Nizar mengalami kemalangan. Walaupun kereta DS Nizar menyebabkan persepsi mungkin orangnya parah....tapi Alhamdulillah.... Allah masih memberi peluang beliau untuk terus berkhidmat dan berjuang... juga untuk kita terus berjuang bersamanya...
volvo yang munculmenganggu konsentrasi Camry

volvo juga kemek...sikit je...

Buku antara khazanah dalam kereta DS Nizar

ujian dari Allah

payung PAS...
pintu yang membolehkan beliau merangkak keluar.


no bukan untuk di tikam...

7 ulasan:

pasgila berkata...

padan muka. Tu baru kecik je ujian Allh. Buat lagi kecoh. Org Perak marah.Sumpahan org perak

dato' berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
dato' berkata...

oi gila... yang buat kecoh tu umNO dan Kudeta la... Awat bangang sangat?

Oranag yang merampas la yang buat kecoh.. itu pun tak boleh pikiaq ka???

sumpah??? ha..ha..ha... bila pulak jadi sang kelembai ni???

armouris berkata...

elak kemalangan, jangan SMS ketika memandu! - Bahaya SMS (Ketika Memandu)

megatjohari berkata...

mujur pakai camry . kalo perdana v6 , entahler ....

dato' berkata...

pakai perdana...jadi kacang putih le megat oiii

iezue berkata...

aku dah agak dah mesti ada nyer hamba ALLAH yang belagak bengap cakap 'padan muka' kat peminpin yang disanjung oleh hamba jelata di Perak ni...